Compliment of klacht

Voorop staat: Wij hopen dat alle betrokkenen een goede ervaring hebben. Daar zijn we dag en nacht mee bezig. Snelle, betrouwbare en prettige dienstverlening. Wij zijn een landelijk werkende organisatie. Wij werken onder verantwoordelijkheid van de notaris. Wij doen al het voorwerk dat uiteindelijk leidt tot een akte. Daarbij verzamelen we veel gegevens van andere partijen, zoals gemeenten of andere notarissen.
Notariële Diensten heeft alleen direct invloed op de website, de beantwoording van vragen via de mail of telefoon. Wij kunnen de andere partijen dus wel vragen om snel en zorgvuldig te werken. Dat het niet altijd het gewenste snelle resultaat heeft kunnen wij dan niet helpen.

Complimenten

Je kan een compliment altijd kwijt. Direct, in een mail of op een meer openbare plek. Denk er wel bij na dat je recensie (deels) openbaar is en bovendien er voor eeuwig staat. Heb je dus een aanvullende vraag, gebruik daar dan geen recensie voor.
Wil je een notaris beoordelen? Sommige notarissen werken ook met beoordelingssites. Dat zie je op hun eigen website.

Klachten

Heb je een klacht? Laat het ons direct weten, dan kunnen we kijken wat we kunnen doen. Laten weten kan op iedere manier, telefoon, mail, formulier.
Als er een klacht is over onze eigen organisatie lossen we die op.
Gaat de klacht over een van de andere partijen in het proces, dan nemen we daarmee contact op. We gaan er van uit dat zij professioneel genoeg zijn om de klacht dan op te lossen.